خدمات مجالس و تشریفات عروسی لوکس لاریسا

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      دسته گل عروس

      انتخاب دسته گل عروس، یکی از موارد مهم هنگام برپایی خدمات مجالس و تشریفات عروسی است. حتما درباره دسته گل عروس رز قرمز و یا دسته گل رز عروس شنیده اید.
      از آنجایی که دسته گل باید زیبا و متناسب با وضعیت طراحی و چیدمان دکور و یا سالن عروسی باشد، انتخاب آن هم وابسته به عوامل مختلفی از جمله شرایط عروسی، همچنین زمان و مکان برگزاری عروسی است.  مثلا گل ها باید در فصل مناسب خودشان انتخاب شوند و مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین در انتخاب مدل دسته گل عروس باید نهایت دقت و سلیقه را اعمال کرد. (مثلا اینکه از دسته گل رز عروس استفاده شود یا دسته گل عروس ارکیده و یا گل های دیگر)

      نوع دسته گل عروس و زیبایی آن بسیار مهم است چرا که در طول شب عروسی، همه به آن نگاه می کنند و در صورتی که احیانا اشتباه انتخاب شده باشد، می تواند تاثیر منفی -هر چند کم- داشته باشد.  

      همچنین اندازه و قد عروس هم اهمیت خاصی در این میان دارد. از طرف دیگر در صورتی که ساقدوش برای همراهی با عروس و داماد در نظر گرفته شده، بهتر است حتی جهت هماهنگی هر چه بهتر با لباس و نوع پوشش ساقدوش ها هم نوع دسته گل دسته بکار رفته با آنها متناسب باشد. 

      البته در صورتی که اطلاعات یا تجربه چندانی در این زمینه ندارید می توانید از افراد با تجربه و یا فروشنده گل کمک بگیرید. امروزه دسته گل رز یکی از پرطرفدارترین مدلهای دسته گل است اما انواع دیگری هم از این دسته های گل هم هست که در هنگام عروسی از آنها استفاده می شود.

      انواع دسته گل عروس:  


      -مدل دسته گل با ارکیده
      -دسته گل رز
      -مدل دسته گل لاله
      -مدل دسته گل عروس با لیلیوم
      -مدل دسته گل عروس پائونیا
      -دسته گل آلاله 
      -مدل دسته گل عروس با لیلی کالا
      -دسته گل عروس با گل مروارید
      -مدل دسته گل با گل ادریسی
      -مدل دسته گل عروس یاسمن


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 20 دی 1400 ساعت: 16:33
      بازدید : 354

      آبشار شکلات

      آبشار شکلات یکی از دستگاه های جدید مورد استفاده مجالس عروسی است. از این دستگاه تحت عناوینی چون دستگاه شکلات آب کن،فواره شکلاتو یا دستگاه ذوب شکلات نام برده می شود. می دانید که امروزه برگزاری مراسم عروسی بسیار متفاوت از گذشته صورت می گیرد. از جمله انتظارات خانواده ها و بخصوص خود جوانان نیز بسیار بیشتر شده است. از جمله امکانات جانبی عروسی که در سالهای اخیر پرطرفدارتر شده مثلا فیلمبرداری با امکانات جدید و پیشرفته، آتش بازی و استفاده از افکت های مختلف آن. یکی از این امکانات جدید که برای بسیاری ممکن است یادآور خاطرات دوران کودکی و علاقه کودکان به شکلات باشد، آبشار شکلات است.

      این دستگاه در واقع نوعی دستگاه ذوب شکلات است و یکی از تجهیزاتی است که در بسیاری از عروسی ها، نامزدی ها و حتی برخی کافی شاپ ها نیز استفاده می شود. دستگاه آبشار شکلات، چند طبقه دارد که هر طبقه از دستگاه دارای قطر کمتری نسبت به طبقه پایینی است و هنگامی که شکلات مایع از بالاترین طبقه سرازیر می شود، بصورت پله پله به بخش های پایین جاری می شود. مسلما دیدن منظره دستگاهی که بر روی آن شکلات مایع روان در حال چرخیدن است، هر بیننده ای را به خود مجذوب کرده و بخصوص موجب جذب کودکان و نوجوانان به سمت آن می شود و در صورت استفاده در مراسم عروسی جلوه خاصی به این مراسم می بخشد. ضمنا آبشار شکلات می تواند هنگام سرو دسر در شب عروسی یا مراسم نامزدی مورد استفاده قرار بگیرد. در بعضی کشورهای خارجی از این دستگاه در بخش بار شکلات رستوران ها یا مراکز برگزاری تشریفات مجالس استفاده می کنند. 

      طرز کار آبشار شکلات:

      این دستگاه طی چند مرحله عمل می کند و دارای ظرفی از جنس استیل ضد زنگ است که شکلات جامد را داخل آن می گذارند تا ذوب شود. هنگامی که شکلات جامد به خوبی ذوب شد، به صورت آبشاری زیبا از درون خروجی بالای دستگاه به سمت لایه های پایین فرستاده می شود و منظره زیبایی را پدید می آورد. در این هنگام می توان بیسکویت و یا خوراکی های دیگر را به شکلات فواره ای زد تا لایه ای از شکلات مایع به آن چسبیده و سپس توسط مهمانان میل شود که معمولا بسیار خوشمزه و لذیذ خواهد بود و این امر به نوعی کمک به پذیرایی هر چه بهتر در شب عروسی یا نامزدی است..

      ناگفته نماند که آبشار شکلات دارای تنوع مدل های زیادی است و انواع چند طبقه دارد و معمولا در جشن های عروسی روی میز تشریفات گذاشته می شود تا براحتی دیده شده و زیبایی آن نزد مهمانان عروسی هر چه بیشتر به چشم آید.


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 19:23
      بازدید : 309

      موزیک مراسم عروسی

      امروزه موزیک عروسی با وسایل و تجهیزات مدرن همراه می شود. جوانان هم که اکثریت مجالس عروسی را تشکیل می دهند، گرایش زیادی به سمت موسیقی های تند و پرصدا دارند. موسیقی جشن عروسی اغلب پاپ و رپ است که می تواند جشن عروسی را مهیج تر کند. رقص و دنس با این موزیک ها به عنوان اصلی ترین برنامه جشن عروسی است.

      اما همراه با موزیک وجود خواننده های خوش صدا هم ضرورت دارد که باید متناسب با سلیقه مهمانان آهنگ ها را اجرا کنند . تشریفات عروسی از آنجایی که ایرانیان رسومات مختلفی دارند و در هر گوشه ای از کشور، آداب، رسوم، زبان، موسیقی متفاوت است، لازم است تا خواننده ها به اصلی ترین رسومات ایرانیان تسلط داشته باشند.

      حتی در بسیاری از جشن های عروسی که در پایتخت برگزار می شود، ممکن است قومیت های زبانی و فرهنگی برگزارکننده جشن باشند. در این صورت موزیک جشن باید متناسب با فرهنگ عروس و داماد و مهمانان آنها باشد. خواننده و موزیسین ها باید بتوانند همه آهنگ های قومی و زبانی کشور را اجرا کنند تا مهمانان از جشن لذت ببرند.

      برای انتخاب موسیقی متناسب با جشن و فرهنگ میهمانان، بهترین روش اینست که انتخاب گروه موسیقی را به خدمات مجالس بسپارید.


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 16:38
      بازدید : 307

      مراسم نامزدی عروسی

      آیا درباره روش ها مراسم نامزدی اطلاع دارید؟ مثلا اینکه برگزاری مراسم نامزدی به عهده کیست یا آیین ها مراسم نامزدی چگونه باید باشد و یا خرید مراسم نامزدی چگونه و توسط چه کسی چهره بگیرد. ازدواج یکی از رخدادهای مهم و فراموش نشدنی در زندگی هر فرد است که آداب و رسوم اخص ای دارد که در بسیاری از جزییات حتی در یک منطقه شدنی است متفاوت باشد. مطابق با آداب و رسوم بسیاری کشورها، ازدواج دربرگیرنده مراسم مختلفی از جمله خواستگاری، نامزدی، استقرار سفره عقد و عروسی می باشد. برگزاری مراسم نامزدی نسبت به برگزاری عروسی کمی ساده تر است و به میزبانی خانواده عروس و معمولا به فاصله اندکی از خواستگاری اولیه صورت می گیرد. بیشتر خرج مراسم نامزدی چندان بالا نیست. در این مراسم خانواده های عروس و داماد در مورد وضعیت زناشویی و جزییات آن گفتگو می کنند. مهریه، درازا دوران نامزدی، چگونگی برگزاری مراسم عقد و عروسی و بسیاری سایر از جزییات در این مراسم به تبادل نظر گذاشته می شود.

      البته این امر به سلیقه خانواده های دو طرف نیز ارتباط دارد و ممکن است که از همان آیین ها رایج در عروسی ها برای جشن نامزدی هم کاربرد شود. بنابراین تعجبی ندارد که مثلا مراسم نامزدی در جایی همانند باغ عروسی برگزار شود و یا از میز شام، دسر و در ضمن شمع آرایی و اثیر بازی بهره‌گیری شود. چرا که بعضی عقیده دارند اهمیت این مراسم کمتر از شب عروسی نیست و بلکه پیشگفتار ای بر آن است.


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 19:18
      بازدید : 324

      ماشین عروس

      انتخاب یا اجاره ماشین عروس و تزیین آن، از جمله خدمات دیگر مجالس عروسی است. تزئین ماشین عروس با سلیقه عروس و داماد انجام می شود برای مثال ممکن است تزیین ماشین عروس با بادکنک صورت بگیرد یا تزیین ماشین عروس با پاپیون انجام شود. در هر صورت هر کدام زیبایی و جلوه خاصی دارد. برخی از عروس و دامادها تمایل دارند تا ماشین عروس آنها از میان خودروهای گرانقیمت انتخاب شود که به جای خریداری آن، می توانند با پرداخت هزینه، یک شب آن را در اختیار بگیرند و خاطره شب عروسی خود را با آن ثبت کنند. به همین جهت در بسیاری از موارد از ماشین عروس شاسی بلند استفاده می شود.

      بعضی از زوج های جوان اصرار دارند که حتما از ماشین عروس جدید استفاده کنند و برخی دیگر بلعکس از ماشین عروس ساده بنا به سلیقه و یا بودجه ای که در اختیار دارند، استفاده می کنند. بنابراین این روزها اگر ماشین عروس 206 یا ماشین عروس پراید در خیابان دیدید، چندان تعجب نکنید. هر چند که در مجموع بهتر است از خودروهای لوکس و درجه یک استفاده شود و استفاده از ماشین های کوچک برای تزیین ماشین عروس اغلب کار چندان عاقلانه ای نیست.

      در بسیاری از کشورهای جهان امروزه بجای استفاده از ماشین های جدید و مدرن از اتومبیل های قدیمی و کلاسیک دهه های 1920 و 1930 استفاده می شود که معمولا روباز هستند و اگر این خودروها درست تزییین شوند، می تواند هنگامی که عروس و داماد سوارشان هستند، منظره جالبی را بوجود آورده و می توان عکس های بسیار جذاب و خاطره انگیزی از آنها گرفت.


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 16:37
      بازدید : 390

      آشپزخانه تالار عروسی

       با در اختیار داشتن آشپزخانه اختصاصیِ کاملاً بهداشتی همراه با تجهیزات جدید و استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی درجه 1 آماده ارائه روزانه بیش از صدها نوع غذای ایرانی و فرنگی، دسر و سالاد، فینگرفود و ... و همچنین ماندگارترین طعم های غذایی در مراسم و مجالس شماست


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 5 آذر 1396 ساعت: 19:16
      بازدید : 296

      سفره عقد عروسی

      تشریفات عروسی با چیدمان سفره های عقد زیبای اروپایی و یا بر اساس انتخاب خاص و نمونه ی شما به صورت سنتی، تجسمی زیبا از سنت  ایران باستان و آریایی را برای شما یاد آوری می کند  

       


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 16:37
      بازدید : 308

      باغ تالار عروسی

      تشریفات لاریسا با برگزاری مراسم و جشن های شما در باغ تالار های زیبا درزیباترین  منطقه و با همکاری با بیش از پنجاه مورد باغ، تالار، ویلا و سالن اجتماعات در تهران و اطراف تهران آماده برگزاری بهترین مراسم و جشن ها برای شما که بهترینید.


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 16:36
      بازدید : 336

      نکات مهم برای برگزاری جشن عروسی

      برای اینکه تالار ها اجازه راه اندازی مراسم عروسی شما را داشته باشند، شما باید به طور رسمی ازدواج کرده باشید و این یعنی اینکه آنها باید عقد نامه ی شما را ببینند. پس با خود فکر نکنید که همین که لباس عروس پوشیده اید برای آنها کافیست.
      کروکی تالار را بکشید:
      نامزد من برای مراسم عروسی تصمیم گرفت که باغی را در خارج از شهر برای شبی کرایه کند. در شب مراسم، ما که مسیر باغ را در شب نرفته بودیم گم شدیم و حدود یک ساعت به عروسی خودمان دیر رسیدیم. مهمان ها هم بعد از ورود ما رسیدند. این مشکل ممکن است کل مراسم شما را به هم بریزد. یک کروکی دقیق از محل برگزاری این مشکل را بر طرف میکند.
      در برنامه ریزی برای عروسی نظر خود را بگویید:
      این جمله را در هزاران مقاله و از دهان هزاران نفر شنیده اید ولی در عمل.... هیچ!!!! اگر مراسم شما آنگونه که دوست داری برگزار نشود یا مهمانانی که دوست دارید در آن حضور نداشته باشند خاطراتی که در ذهن شما میماند آن چیزی نیست که دوست داشتید. توصیه من به شما این است که در هر زمینه ای مشارکت داشته باشید،نظر خود را بگویید و ایده بدهید. این شب فقط و فقط در مورد شماست.
      اصل موضوع را در نظر بگیرید:
      همه ی عروس ها دوست دارند که عروسیشان عالی و بی نقص باشد. برای همین به تک تک جزئیات عروسی حساسیت نشان میدهند. اما فارغ از همه ی دردسر های عروسی به این موضوع فکر کنید که قرار است با کسی که دوست دارید ازدواج کنید و بقیه زندگی خود را در کنار هم بگذرانید.
      راز نگه دار باشید:
      اگر میخواهید که هرکدام از اقوام و آشنایان شما راجع به عروسی شما نظر ندهند و در آخر جشن شما ، تلفیقی از نظر جمع،  نشود، بیشتر جزئیات عروسی را برای خودتان نگه دارید و اگر کسی از شما راجع به مراسم پرسید به سادگی لبخند بزنید و پاسخ دهید: نمیتونم بگم،این سوپرایزه. در صورتیکه کسانی را دارید که به دانستن جزئیات عروسی شما اصرا میکنند از یک برنامه ریز عروسی یا یک دوست مطمئن کمک بگیرید تا به جای شما پاسخ دهند.
      احتمالات را در بودجه بندی در نظر بگیرید:
      برای اینکه مطمئن شوید که در بودجه بندی برای عروسی کم و کسری نمی آورید قیمت هر چیزی را گران تر از فرض خودتان در نظر بگیرید. اینگونه حساب احتمالات و گران شدن را هم کرده اید.یک گروه خدمات و تشریفات شناخته شده و معتبر می تواند بهترین گزینه هارا با توجه به هزینه و بودجه شما به شما پیشنهاد دهد 
      صبح روز عروسی کار های روزانه ی خود را انجام دهید:
      قبل از اینکه به آرایشگاه بروید و لباس عروس به تن کنید، کار های روزانه تان را انجام دهید. صبحانه بخورید، موهایتان را شانه کنید، مسواک بزنید و هر کار دیگری را که همیشه انجام می دادید را انجام دهید.
      اگر نگران بودجه بندی هستید یک نفر را استخدام کنید:
      اگر میدانید که مادرتان قدرت مدیریت پول هایی که برای عروسی شما برنامه ریزی شده است را ندارد، از یک نفر متخصص بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. مطمئن باشید که خیلی از چیزها را مطابق میل شما انتخاب میکند تا شما را راضی نگه دارد و این کار را دقیقا به نسبت پول شما انجام میدهد.برای استخدام چنین شخصی می توانید از مسئول خدمات و تشریفات مجلستون کمک بگیرید .
      گزینه های خرید اینترنتی و قرض گرفتن را هم در نظر بگیرید:
      من شدیدا به شما توصیه میکنم که خرید اینترنتی را جزو گزینه های خود در نظر بگیرید . قیمت فروشگاه های اینترنتی مناسب تر از مغازه هاست. اگر کسی را میشناسید که بتواند وسایل عروسیش را به شما قرض دهد که عالی است. اگر نه همیشه راه های دیگری وجود دارد.با اطمینان به خدمات و تشریفات مجالس خود می توانید در خرید وسایلتان هم از گروه خدمات و تشریفاتتان کمک بگیرید .
      عروسی بزرگتر به معنای عروسی بهتر نیست:
      حالا که خودم به گذشته نگاه میکنم میبینم که اگر تعداد مهمانان را کمتر میکردم عروسی بهتری داشتم.من خیلی از مهمان های عروسی خودم را نمیشناختم.پس با حذف تعدادی از میهمانان که برای خودتان هم ناشناس هستند بیشتر به فکر برگزاری بهتر و سرویس شام و پذیرایی کامل تر و بهتر که برازنده مهمانان شما است باشید .


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 16:36
      بازدید : 496

      مزون لباس عروس

       در جشن عروسی تان علاوه بر درخشنده بودن، باید راحت باشید. پس این را بدانید که راحتی خودتان را فدای تجمل‌های اضافی نکنید.
      البته باید گفت که برگزیدن لباس عروس مناسب برای شما ،بدون در نظر گرفتن قد و اندام و چهره‌تان ممکن نیست. پس برای خریدن لباس عروسی‌تان بایستی نکته‌هایی را که برای شما گردآوردی کرده‌ایم، خوب بخوانید و برای برگزیدن و خریدن لباس مناسبتان از آنها بهره ببرِید.خریدن لباس عروس مناسب نیاز به حوصله بسیار دارد.خریدن لباس عروس مناسب برای شما، هم ذوق وسلیقه و هم حوصله بسیار زیادی نیاز دارد. پس خوب است که با همراه یا همراهانی به دنبال آن بگردید که حوصله و وقت کافی داشته باشند.لباس عروس مناسب با اندام و چهره عروس باشد.
      لباسی که بر تن مانکن مزون زیبا است، ممکن است بر تن شما به هیچ وجه زیبا جلوه نکند. چون اندام شما و پوست و چهره شما به جلوه کردن لباس عروس بر تن شما بسیار تاثیر دارد . پس اگر لباس عروس آماده و مناسبی پیدا نکردید، پیشنهاد می کنیم به سراغ سفارش دادن برای دوختن لباسی مناسب با اندامتان بروید.بالا تنه لباس عروس بسیار مهم است.
      هنگام خریدن لباس عروس به بالا تنه آن بیشتر توجه کنید. زیرا بالا تنه‌های خیلی تنگ می توانند اندام شما را بزرگ و چاق نشان بدهند و بالا تنه‌های بزرگتر از سایز شما ،جلوه و زیبایی لباس را از بین میبرد. فراموش نکنید که سفیدی لباس عروس، شما را در کانون توجه قرار می دهد و هر چیزی در لباس یا اندام شما به طور کامل مورد توجه دیگران است. البته همینجا باید گفت که در سالهای اخیر دیگر لباس‌های عروس با رنگ کاملا سفید  مورد توجه دنیای مد نیست و بیشتر لباسهایی مورد توجه قرار میگیرد که رنگ سفید لباس تا حدودی نزدیک به سفید چرک یا کرم باشد.
      لباس باید مناسب با فصل باشد
      چنانچه جشن شما در فصل پاییز یا فصل زمستان برگزار می شود، بهتر است از لباس عروسی دنباله دار پرهیز بکنید. زیرا بارش باران و برف می تواند لباس عروسی شما را به شکل زشتی کثیف کند. ولی اگر خیلی دوست دارید تا لباس شما با وجود فصل بارش باز هم دنباله دار باشد، بهتر است که دنباله یی برای لباستان بدوزید که قابلیت جدا شدن داشته باشد. در این صورت اگر برفی و بارانی آمد می توانید با جدا کردن دنباله لباس عروس آن را از کثیف شدن دور نگه دارید. در ضمن ضخامت پارچه لباس هم با توجه به فصل گرما یا سرما باید در نظر گرفته شود.
      به روزترین لباس همان ساده ترین لباس است
      درست است که لباس عروسی را یکبار در تمام عمرتان می پوشید، ولی فراموش نکنید که عکس ها و فیلم ها و همچنین خاطره های آن جشن به یادماندنی را ممکن است بارها و بارها مرور بکنید. پس در برگزیدن لباس و طرح آن بسیار دقت کنید.
       شاید سلیقه یی را که امروز دارید، چند سال دیگر نداشته باشید. به همین سبب است که اصل سادگی و ماندگاری را باید در نظر بگیرید. زیرا لباس های ساده در بیشتر دوره‌های زمانی، زیبا و دلنشین هستند. در مقابل، از مدل‌هایی که شامل ترکیب چند مدل است و چین، سنگ‌دوزی و گلکاری اضافی دارد جدا پرهیز کنید.


      نویسنده : آرزو
      برچسب‌ها :
      تاريخ : پنجشنبه 28 دی 1396 ساعت: 16:35
      بازدید : 305

      صفحات وب